Forum MyNetPlay

Pełna wersja: Soldat - ulubiona broń
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Grał ktoś z was w Soldata? Jaka jest wasza ulubiona broń?

Ja przepadam za Desert Eagles. Taka broń dla kowboja Cwaniak
No soldat to świetna gierka. Niestety coraz więcej serverów przepełnona jest cheaterskimi kmiotami, którzy biegają ze zmodowanymi broniami.
Ja osobiście gram M79 - to moja broń cudo. Niezwykle mocna, ale wymagająca szczególnej precyzji przy strzale ( kąt i szybkość strzału )
Lubię też robić syf Minigunem Uśmiech Jak się odpali serie to można przeciwnika wbić w ściane;D
Aktualnie uczę się grać na Rugerze ( słabsza wersja berety )
Jak cos, to jestem chętny do gry!
Gram w Soldata już od wielu lat i z tego powodu, jako zaawansowany gracz, używam trudnej w obsłudze broni - m79. Granatnik ma bardzo słaby zasięg, zaledwie jeden pocisk, długie przeładowanie i ciężko wycelować - konieczne jest szybkie obliczenie parabolicznego toru lotu pocisku i prędkości w płaszczyźnie przeciwnika. Umiejętność oddawania precyzyjnych strzałów z najtrudniejszej w obsłudze broni w Soldacie sprawia, że wielu rywali frustruje się tym faktem.

Poza tym grywam najchętniej Mp5, Spasem, minigunem, rugerem, pistoletem a i ak nie pogardzę Uśmiech
(05-09-2011 17:26)Meczu napisał(a): [ -> ]No soldat to świetna gierka. Niestety coraz więcej serverów przepełnona jest cheaterskimi kmiotami, którzy biegają ze zmodowanymi broniami.
Ja osobiście gram M79 - to moja broń cudo. Niezwykle mocna, ale wymagająca szczególnej precyzji przy strzale ( kąt i szybkość strzału )
Lubię też robić syf Minigunem Uśmiech Jak się odpali serie to można przeciwnika wbić w ściane;D
Aktualnie uczę się grać na Rugerze ( słabsza wersja berety )
Jak cos, to jestem chętny do gry!